Presentación do libro: "El ferrocarril en Galicia":
A Federación Nacional de Transportes, Comunicaciones y Mar de UGT Galicia presentou o 30 de marzo, ás 18:30 horas, no Hotel Puerta del Camino, o libro editado pola Fundación Luís Tilve: "El Ferrocarril en Galicia. Una opción de futuro", de Miguel A. Pavón Rodríguez, Ingeniero Industrial Superior e actual Técnico de Infraestructura en Vigo, tras 29 anos de experiencia en RENFE e ADIF.
O acto de presentación abriuse coa intervención de Cándido Rodríguez Graña, Sº de Organización da FNTCM-UGT-Galicia, ó que seguiu Carlos Nardiz, Doutor Enxeñeiro de Camiños e Decano do Colexio de Camiños de Galicia, que valorou o traballo e falou da necesidade dun traballo destas características. A continuación tomou a palabra Emilio Bahamonde López, Sº Xeral da FNTCM-UGT-Galicia, quen resaltou a necesidade de mellorar e invertir nas infraestructuras galegas, como o AVE, fronte a posicións contrarias, e o apoio da federación nese sentido, agradecendo o traballo do autor do libro. Seguidamente interveu Miguel A. Cilleros Sánchez, Sº General da Federación Estatal de TCM-UGT, que sostivo o antedito. Finalmente, o autor, expuso as razóns que o moveran a realizar este traballo, os obxectivos que se propuña e presentou as principais ideas que se recollían no mesmo. Deste xeito, tratou a problemática do atraso en infraestructuras ferroviarias en Galicia, do risco de non adecuar estas as necesidades futuras, sendo máis important o facelo ben que a prisa que se de a Administración en rematar os traballos. Tamén comparou o sistema ferroviario e as infraestructuras doutras rexións coas galegas, deixando demostrado que existe unha diverxencia notable entre comunidades, así como que a construcción do AVE é unha necesidade de futuro para Galicia que xa non pode esquecerse por máis tempo.
Á presentación asistiron diversas personalidades do mundo sindical, empresarial e social.