Presentación do libro "Las memorias olvidadas".:
A Fundación Luís Tilve presentou a súa última publicación o pasado xoves, 9 de xuño, ás 19:30 horas, na librería Couceiro (Praza de Cervantes, nº 6), en Santiago de Compostela.

Na presentación, o Presidente da Fundación, Jesús Mosquera, fixo incapé na importancia dos traballos de investigación que se veñen facendo dende a Fundación, para evitar terxiversacións como as acontecidas co recentemente publicado Diccionario Biográfico da Real Academia da Historia. A catedrática de Historia e Institucións Económicas, María José Rodríguez Galdo, recalcou a necesidade de recoller as experiencias dos nosos maiores, relembrando un poema de Luís Cernuda que comezaba dicindo: "Recuérdalo tú y recuérdalo a otros...", para contribuir a comprender mellor a historia y permitir valorar a acción de persoas individuais, dentro dun contexto que tende a ser máis xeralizado. Por último, a autora, Rosa María López González, precisou que a obra é froito do traballo de investigación que ven desenvolvendo dende hai anos sobre a Memoria Histórica, a Guerra Civil e a emigración. "Fixen moitas entrevistas, e dese material seleccionei as máis significativas para facer un percorrido que recuperara a memoria de persoas que sufriron moito polo acontecemento dramáticos e tráxicos que lles tocou vivir".

Entre os asistentes ó acto cabe destacar a presenza da historiadora Aurora Marco, do deputado Ceferino Díaz, así como de destacados membros do mundo sindical.
O libro está xa a venda nas librerías galegas, coa distribución da Editorial Galaxia.