(7 / II / 07) PRESENTACIÓN DOS PREMIOS LUÍS TILVE 2007, DA PÁXINA WEB E DO SEGUNDO NÚMERO DE "CLARIDADE".:
    A Fundación Luís Tilve presentou a segunda edición dos seus premios, dando comezo á recepción de propostas para os mesmos, segundo as bases que se poden consultar nesta mesma web. A data límite para a presentación de propostas será o día 17 de maio de 2007, e estas deberán dirixirse, por escrito, a: "Premios Luís Tilve 2007". CRUCEIRO DA CORUÑA Nº 22 BAIXO. 15705 Santiago de Compostela - A Coruña(por correo), fluistilve@hotmail.com (por e-mail), ou 981 56 68 30 (por fax).

Trala deliberación do xurado, os premios serán entregados o vindeiro día 22 de xuño na cidade de Vigo.

No mesmo acto presentouse esta páxina web que estás a contemplar e que esperamos sexa do teu agrado, ou polo menos resolva as dúbidas que tiñas sobre nós, sobre as nosas actividades, ou sobre o noso funcionamento. Agora que coñeces os nosos servizos, non tes máis que porte en contacto con nós para canto precises. Nun mundo global esperamos, con ela, poder chegar ao maior número de xente, ofrecendo un punto de encontro para todos aqueles interesados na historia recente, así como unha ferramenta para os estudosos e profesionais que precisen de información contida nos nosos arquivos ou na nosa biblioteca.

Finalmente presentouse o número dous da revista Claridade, que podes consultar no apartado "Editorial" do web, e que leva por título: "Crecemento económico e dereitos".