"As vítimas do 36 en Galiza. Memoria e Paz para sempre":
"As vítimas do 36 en Galiza. Memoria e Paz para sempre"

A Fundación Luís Tilve foi invitada a participar no curso "As vítimas do 36 en Galiza", organizado pola Asociación para a Dignificación das Vítimas do Fascismo, en colaboración coa Universidade de Santiago de Compostela, o día 11 de xullo.

O 11 de xullo, ás 17:30 horas, no Salón de Actos da Facultade de Humanidades de Lugo, dentro do programa do curso "As vítimas do 36 en Galiza", tivo lugar un encontro coa familia do sindicalista de UGT, Francisco Mazariegos e da súa muller, mestra, Romero Abella, asasinados en 1936, aos cales se lles rendeu un sentido homenaxe. Dito recoñecemento contou coa presenza, en representación da Fundación Luís Tilve, de Roxelio Pérez Poza, que fixo un repaso pola vida e obra deste destacado dirixente do sindicato de banca, así como da súa muller, torturada, asasinada e abandonada nunha cuneta, polo simple feito de estar casada cun sindicalista e defender uns ideais de liberdade e democracia.

No acto estiveron presentes os fillos de Mazariegos, así como outros membros da familia, que agradeceron a homenaxe e falaron da súa terríbel experiencia.

Este encontro incluíuse no programa do curso "As vítimas do 36 en Galicia. Memoria e Paz para sempre", que organizou a Asociación para a Dignificación das Vítimas do Fascismo, a través de Claudio Rodríguez Fer, Director destas xornadas tan necesarias que supuxeron, ademais, un necesario encontro de historiadores na materia (tales como Lourenzo Fernández Prieto, Dionisio Pereira, Emilio Grandío ou Eliseo Fernández, entre outros), familiares de represaliados, estudantes ou asociacións e fundacións da "Memoria".