CONFERENCIA: "OS DEREITOS LABORAIS NO MERCADO GLOBAL":
A conferencia correu a cargo de Xosé Mª Miranda Boto, Profesor de Dereito do Traballo da Universidade de Sanitago de Compostela e autor da tese doutoral "As Competencias da Comunidade Europea en materia social", ademais de ter publicado outros traballos sobre a citada materia. Tamén é autor, por encargo da Consultora Labour Asociados, do Informe de Síntese sobre a transposición da directiva comunitaria sobre despedimentos colectivos en 10 Estados membros da Unión Europea, dirixido á Comisión Europea.

Unha vez rematada a conferncia inicial celebrouse unha mesa redonda sobre os dereitos laborais no mercado global, na que participaron un representante de cada unha das principais organizacións sindicais de Galicia:

Olga Crespo Sánchez, do Gabinete económico de UGT-Galicia;
Xosé Cameselle Romero, Secretario Xeral de CC.OO. de vigo;
Manuel Currás Meira, Secretario Confederal de Emprego-CIG;
así como o técnico da Fundación, Manoel Barbeitos Alcántara, economista.

A mesa foi presentada e moderada por Xosé Manuel Cobos Olivares, Secretario de Organización de UGT- Vigo.

Concluiuse cun coloquio dos asistentes, ós cales se lles fixo entrega do último número da revista de opinión "Claridade", que leva como título nesta ocasión: "Pobreza e Exclusión Social".