17 DE OCTUBRO: ANIVERSARIO DO NACEMENTO DE PABLO IGLESIAS
Aínda que está extendido que a data de nacemento de Pablo Iglesías foi o 18 de outubro de 1879, en realidade foi o día 17 de outubro e así pode comprobarse na imaxe do Libro de Rexistro de Nacementos que achegamos.
A FUNDACIÓN LUÍS TILVE CELEBRA O SEU 25 ANIVERSARIO
A entidade, que xestiona o Arquivo Histórico do Movemento Obreiro e a Biblioteca Especializada no Mundo do Traballo, conmemora os seus 25 anos cun acto.
A Reforma laboral incrementa a taxa de paro da mocidade galega en catro puntos
8 de marzo, Día internacional da muller traballadora
A reforma laboral e os axustes afondaron nas desigualdades laborais entre homes e mulleres
Nova publicación "Entre a revolución e a reforma: Cuestión agraria e asociacionismo rural (1874-1939)"
Finalizado o I Congreso Nacional sobre Agrarismo en Santiago de Compostela celebrado o pasado mes de Xullo 2009, a Fundación Luis Tilve presenta a súa publicación das actas do congreso.
A Fundación Luís Tilve ven de desenvolver o proxecto de “Organización dos novos fondos documentais do Arquivo Histórico do Movemento Obreiro” coa colaboración da Subdirección Xeral de Arquivos da Consellería de Cultura, Educación e Ordenación Universitaria da Xunta de Galicia.
CONVOCADOS OS PREMIOS FUNDACIÓN LUIS TILVE 2016
Os premios serán catro, denominados: “TRABALLO DIGNO”, “ACCIÓN SOLIDARIA”, “DEFENSA DO MEDIO AMBIENTE E DOS BENS COMÚNS” e “INVESTIGACIÓN E DIVULGACIÓN HISTÓRICA”.
10 MARZO: LEMBRANZA DOS TRABALLADORES QUE MORRERON LOITANDO POR UN CONVENIO DIGNO
Amador Rey e Daniel Niebla morreron nos enfrontamentos coa policía franquista. Os grises tomaron a cidade  e puxéronse a disparar contra todos para dar un escarmento aos manifestantes que tan só querían negociar unhas mellores condicións no estaleiro. Ese día finalizou con 40 feridos e 2 mortos, un resultado esaxerado cuxo único obxectivo foi dar exemplo para que a ninguén se lle volvera a ocorrer protestar.
"Las maestras de la República" en Vigo
A FETE-UGT, coa colaboración da Fundación, presenta en Vigo un documental que recorda a historia das mestras republicanas.
ACTO CULTURAL EN HONOR DE XAIME QUINTANILLA, EN SANTIAGO
O 6 de maio, ás 7 da tarde, no salón de actos do Consello da Cultura Galega (Pazo de Raxoi, 2º andar), celebrouse un acto en honor de Xaime Quintanilla, esquecido home das letras galegas.

1 2 3 4 5 6 7 8 9           Siguiente