BIBLIOTECA ESPECIALIZADA NO MUNDO DO TRABALLO

A biblioteca especializada céntrase, fundamentalmente, en títulos e material relacionado coa temática sindical, social, política, laboral e económica, aínda que tamén contén obras doutras materias.

O fondo está formado por monografías, publicacións periódicas, folletos, carteis, manuais, estudios, informes, material audiovisual e fotográfico, etc., que foron recompilándose dende o ano 1990, contendo tanto material xerado pola propia UGT como por outras institucións ou editoriais.

A biblioteca da Fundación está integrada na Rede de Bibliotecas de Galicia, e como tal está operativa no proxecto informático do Centro Superior Bibliográfico Galego. Esta rede funciona a través de Internet, sendo a súa páxina de acceso: http://www.opacmeiga.rbgalicia.org/; nela aparecen todas as bibliotecas galegas que están conectadas por rede co programa MEIGA.

Dende o enlace que ofrecemos en baixo pódese entrar directamente no catálogo dos fondos da nosa biblioteca, onde aparecerán sempre as últimas 50 incorporacións e pódese realizar calquera consulta ou busca doutros libros dos que ata o momento teñamos rexistrados. A día de hoxe, tralo traballo levado a cabo polos bibliotecarios, temos catalogados na nosa biblioteca máis de 4000 obras, incluíndose novos títulos tódolos días.

As opcións de busca que nos proporciona o catálogo a través do marxe esquerdo da pantalla, onde di “Buscar información”, son varias: título, autor, materia, serie, CDU, editorial ou ISBN.

A entrada de material bibliográfico é constante, dado o importante labor de intercambios, colaboración e contactos que se manteñen con outras institucións e universidades, ademais de recibir periodicamente un notable número de revistas relacionadas coas temáticas antes citadas. Con isto contribúese de forma considerable coa investigación e o estudio histórico, xa que posúemos material difícil de encontrar noutras bibliotecas de carácter xeral, en especial moitas revistas de carácter interno, sindical ou de pouca tirada.

A Biblioteca ten como obxectivos fundamentais: apoiar o contido intelectual do arquivo e servir aos investigadores, estudantes e especialmente aos cadros sindicais, ofrecéndolles calquera información relativa ao mundo do traballo que precisen.

Coa colaboración da: