"CLARIDADE": REVISTA DA FUNDACIÓN LUÍS TILVE

Na primavera do 2006, froito da inquietude da Fundación pola realidade galega e as súas problemáticas, nace a revista "Claridade", coa vocación de ser un medio útil, ao servizo dos traballadores e do pobo galego, que sirva tamén á Fundación para conseguir os obxectivos polos que foi creada en 1989.

A revista está dirixida sobre todo aos sindicalistas e o seu entorno social, institucional e político. Quere ser unha publicación aberta e participativa que sume novos esforzos cada día. Pretende informar e abrir horizontes con coherencia e rigor. Sabemos que se fai camiño ao andar, e por iso nos esforzamos en que cada número supere ao anterior.

Cada número, ademais de información xeral sobre as actividades da fundación, trata monograficamente un tema central, coa colaboración dos mellores expertos na materia a tratar.

Consello de Dirección e Redacción:

· Xesús Mosquera Sueiro

Pobreza e exclusión

Decembro 2007
Revista Claridade. Nº 5
A economía produtiva galega hoxe

Maio 2008
Revista Claridade. Nº 6.
Os servizos públicos

Decembro 2008
Revista Claridade. Nº 7
Efemerides