FONDO FOTOGRÁFICO:

O fondo fotográfico contén máis de 4.000 imaxes, xa dixitalizadas, cuxo volume aumenta cada semana, organizadas mediante un programa de xestión dixital de fotografías, o cal permite a súa rápida busca por temas, protagonistas, etc. As datas extremas van dende 1920 ata a actualidade. É por tanto unha fonte de moita utilidade para a historiografía actual, necesitada de material visual que engadir ás novas tecnoloxías e formas de comunicación. Tendo en conta esta necesidade, tamén destaca o fondo audiovisual, cada vez máis útil e habitual, no que se recollen manifestacións, congresos, conferencias, mitins, folgas, entrevistas, etc., así como fontes para a historia oral, mediante as entrevistas realizadas polo equipo de investigación a antigos membros dos sindicatos e partidos obreiros.