CLARIDADE 10. O sindicalismo agora.:
O número 10 da revista Claridade aborda de forma directa o papel que os sindicatos deben ter na sociedade actual e a importancia de defendelos como última vía de defensa dos traballadores.
O sumario deste número é o seguinte:
1. Sindicalistas
 Xesús Mosquera.
2. Acoso informativo de alta intensidade.
 Valentín Tato
3. O Thatcherismo, unha referencia para os neoliberais.
 Manoel Barbeitos
4. O acordo social i económico: un acordo integral enmarcado nos tempos que vivimos e nas alternativas posibles.
 Xosé Antonio Gómez
5. Olof Palme, o estado de benestar sueco e os sindicatos.
 Manoel Barbeitos.
6. O papel dos sindicatos en democracia: o caso de Portugal.
 Osvaldo Fernándes
7. A importancia do movemento sindical: os casos dos sectores de textil-confección e a química en Galicia.
 Xan Fernández
8. O descubrimento do mundo rural galego desde o movemento agrario.
 Roberto García
9. A voz das/os maricadores/as
 Natalia Laiño
10. Crise, folga xeral e función pública.
 Xesús Ramón Copa
11. Sindicalismo e igualdade.
 Mª Carme Brea
12. Reflexións en torno ó papel da mocidade no movemento obreiro.
 Francisco Xavier Quintas
13. A negociación colectiva e os sindicatos: unha necesidade.
 X. Domingo Barros
14. Responsabilidade social empresarial.
 Xosé Carlos Rodríguez
15. El futuro del sindicalismo.
 Isidoro Gracia
16. A colaboración público-privada na sanidade.
 Francisco Reyes
17. No recordo.
- Xosé Pimentel.
- Marcelino Camacho.
18. Páxinas da memoria. 2011 un ano de efemérides.
 Xesús Mosquera
19. Actividades da Fundación Luís Tilve.