"PRECARIEDADE LABORAL EN GALICIA":
Xavier Carro Garrote Unha análise precisa da situación do mercado laboral en Galicia pouco antes das eleccións autonómicas do 2005, cos problemas do emprego e a precariedade como aspecto central. Propostas para facer fronte ao problema a través da negociación colectiva, da corrección e cambios nas modalidades de contratación, no sistema de subcontratacións, na normativa que regula a actividade das empresas de traballo temporal, con capítulos referidos ao servizo público de emprego, aos servizos de orientación profesional, é formación ocupacional, e intermediación entre demandantes e ofertantes de emprego, entre outros aspectos de notable interese. Un traballo de utilidade indubidable para os responsábeis sindicais, directivos de empresas e xestores das administracións públicas nos seus diversos niveis. O autor foi secretario de acción sindical na executiva de UGT-Galicia e na actualidade e Deputado polo PSdeG-PSOE nas Cortes Xerais. Presentación de Roxelio Pérez Poza e Prólogo de Xesús Mosquera Sueiro. 85 p.; 24x17 cm.; Ed. 2.004. ISBN: 84-95773-04-X

AGOTADO (se puede consultar en la biblioteca de la Fundación)